Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

     

          Κοριτσάκια μου....

     Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα σαπουνάκι που είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω από το ...Kleopatra Luxury-Φυτικά καλλυντικά και σαπούνια... 
      Πρόκειται για Χειροποίητο παραδοσιακό σαπούνι με την ψυχρή μέθοδο, με φυτικά έλαια όπως το ελαιόλαδο και το λάδι καρύδας. Απόλυτα φυσικό, καθαρίζει άριστα την επιδερμίδα χωρίς να την ξηραίνει! Κάνει πλούσιο αφρό και έχει μεγάλη διάρκεια.. Είναι και για το πρόσωπο και για το σώμα. 

 Να πω ότι αρχικά ήταν τόσο όμορφο που δεν ήθελα να το χαλάσω με τίποτα αλλα αφου μπήκα στον πειρασμό το χρησιμοποίησα για το πρόσωπο.Το χρησιμοποιώ εδώ λίγες μέρες περίπου ως σαπούνι καθαρισμού ακόμα και για την αφαίρεση του μακιγιαζ. Έμεινα ευχαριστημένη, νιώθω πολύ καθαρό το πρόσωπό μου και ακόμα και όταν έχω βαφτεί είναι επαρκές για να αφαιρέσει το καθημερινό μακιγιαζ μου. 
Η αλήθεια είναι ότι αν είχα κάποιο πιο έντονο μακιγιαζ δεν θα ήταν αρκετό ειδικά για τα μάτια αλλά για το απλό καθημερινό μακιγιαζ μου είναι μια χαρά. Στην αρχή μπορεί να νιώθω μια αίσθηση ξηρότητας αλλά μετά από λίγα λεπτά νιώθω το πρόσωπό μου πολύ απαλό και καθαρό.


Τον τελευταίο καιρό έχω παρατηρήσει ότι όλο και περισσότερο αναζητούν οι γυναίκες προιοντα με φυσικά συστατικα.
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια παρόμοια προϊόντα; Έχετε μείνει ευχαριστημένες?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου