Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015


   
 Ακόμη ένα προιόν που μου έκανε φοβερή εντύπωση είναι μια κρέμα μαλλιών για ίσιωμα που πρόσφατα αγόρασα.Ήθελα ενα προιόν που να εφαρμόζεται μετά το καθημερινό μου μπάνιο, σε νωπά μαλλιά και στεγνώνοντας τα να γίνονται απαλά και μεταξένια!Η αλήθεια δεν ήθελα πολλά πολλά σύνθετα γιατί μετα απο πολύ ταλαιπωρία που πέρασαν τα μαλλιά μου με πρόσφατη αλλαγη χρώματος που είχα, αποφάσισα να τους ξαναδώσω την υγεία που πάντα είχαν.Έτσι σταμάτησα να τα βάφω γυρίζοντας τα κοντά στο φυσικό μου, και κρατώντας τα πάντα καθαρά και περιποιημένα. Ομως για να γίνει αυτό θα πρέπει να σταματήσω να ισιώνω τα μαλλιά μου με το σίδερο ισιώματος......και πως θα το κάνω εγώ αυτό?Ε και ετσι αποφάσισα να αγοράσω αυτο το μαγικό προιον!Η κρέμα αυτή, ενεργοποιείται με την θερμότητα και προστατεύει την τρίχα απο την ρίζα ως την άκρη!Μόνο μια μικρή πολύύ μικρή ποσότητα αρκεί!Αρκεί για να τα προστατέψει απο την κακή θερμότητα που καταστρέφει την ποιότητα των μαλλιών μας!Τα ισιώνει πολύ εύκολα και τα κρατάει σε φόρμα!Γι'αυτό λοιπόν, είναι μεγάλη η ευκαιρία για μας κορίτσια!Είναι η κρέμα μαλλιών της L'OREAL Studio line hot liss!!!
Η κρέμα Hot Liss' είναι μια κρέμα χτενίσματος με ειδική σύνθεση που ενεργοποιείται με τη θερμότητα (πιστολάκι, σίδερο ισιώματος).Τα μαλλιά είναι μεταξένια, με υπέροχη λάμψη και αισθησιακό άγγιγμα.

Loreal Studio Line New Hot Liss 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου